Pogoji uporabe
Z uporabo spletne strani se strinjate s spodaj navedenimi pogoji in jih v celoti razumete.

Spletna trgovina tiho.si je sestavljena v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Spletno trgovino tiho.si (v nadaljevanju »trgovina« ali »tiho.si« ali »tiho«) upravlja podjetje

Trgovina in storitve Medjamat
Matic Medja s.p.
Planina 3, 4000 Kranj

Osnovni podatki podjetja
Trgovina in storitve Medjamat
Matic Medja s.p.
Planina 3, 4000 Kranj

Davčna številka: 99350793
Matična številka: 7284560000
Zavezanec za DDV: Ne
TRR: SI56 6100 0001 6872 139

E-mail: tiho@tiho.si

Varovanje osebnih podatkov
Podjetje Trgovina in storitve MedjamatMatic Medja s.p., Planina 3, 4000 Kranj se zavezuje, da bo varoval osebne podatke uporabnikov. Osebne podatke bo pojetje uporabilo izključno za lastne potrebe (izpolnitev naročila, pošiljanje informativnega gradiva, računov, promocij …).

Osebni podatki v nobenem primeru in pod nobenim pogojem ne bodo predani tretji osebi.

Pogoji naročanja
Trgovina in storitve MedjamatMatic Medja s.p., Planina 3, 4000 Kranj preko »tiho.si« sprejeta naročila obravnava kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v obdelavi. Po prejemu obvestila, da je naročilo zaključeno preklic naročila ni možen.

Naročila spremljamo preko spletnega vmesnika.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec mora o nameravanem vračilu pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov tiho@tiho.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

V primeru mehanskih poškodbah, ki niso nastale kot posledica neprimernega ravnanja s strani kupca, se reklamacije upoštevajo. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, na za njega najboljši možni način.

Navodila za uporabo nakupovalne košarice
Naročilo je možno spreminjati do točke, ko pritisnete na gumb Zaključi nakup na pogledu Na blagajni. Od tega trenutka dalje naročilo dobi status v obdelavi, in ga ni več mogoče spreminjati.

Akcije, s katerimi lahko spreminjate nakupovalno košarico, predno se odločite, da nakup zaključite:

Akcija Opis
izbrisi S priskom na gumb odstranite izdelek iz nakupovalne košarice.
osvezi S pritiskom na gumb osvežimo cene v nakupovalni košarici. Namenjen je izračunu novih cen, če spremenimo količino enemu ali večim izdelkov.
blagajna S pritiskom na gumb se odpre blagajna kjer vpišete podatke za dostavo in izberete način plačila, ter še enkrat preverite izbrane izdelke preden zaključite z nakupovanjem.
zakljuci S pritiskom na gumb zaključite z nakupovanjem in oddate naročilo.

Postopek naročanja
1. Naročilo je oddano:
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo v obdelavi. Kupcu so na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

2. Naročilo je zadržano:
V primeru plačila naročila po predračunu bo vaše naročilo zadržano dokler ne bo vaše plačilo vidno na našem transakcijskem računu.

3. Naročilo je zaključeno:
Ponudnik naročilo odpošlje in obvesti kupca po elektronski pošti, da je naročilo zaključeno. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Načini dostave, dobavni roki
Dostavo naročenega blaga opravlja podjetje Pošta Slovenije d.o.o. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. V nobenem primeru pa spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, vam pustijo obvestilo. Rok dviga paketa na pošti je 15 delovnih dni.

Naročila, oddana do 15:00 ure vsak delavnik (pon-pet), praviloma oddamo že isti dan, najkasneje pa v naslednjih dveh delovnih dneh. V primeru, da to ni mogoče, stranko obvestimo po telefonu (če je na voljo) ali po e-pošti.

Poštno ležeče je način pošiljanja pošiljk na vse poslovalnice Pošte Slovenije. Prejemnik si izbere katerokoli slovensko poslovalnico, vendar je potrebno napisati točno številko poštne poslovalnice (1000 Ljubljana NI dovolj). Namesto naslova (ulica, cesta in hišna številka) se na pošiljko izpiše Poštno ležeče. Tako kot pri pošiljanju na dom, je čas potovanja pošiljke do 3 dni.

Prejemnik pošiljke tako na dom ne dobi NOBENEGA obvestila o čakajoči pošiljki. Pošiljka na izbrani pošti čaka na prevzem 15 dni.

Primer naslova:
Janez Novak
Poštno ležeče
1103 Ljubljana

Cenik poštnine
Poštnina: 2,95 EUR
Pri plačilu po povzetju kupec plača Pošti Slovenije provizijo za prenos denarja, ki znaša 1,05€ za naročila do 96,00€. Za večja naročila znaša provizija 1% od zneska kupnine. Plačilu provizije Pošti Slovenije se lahko izognete, če kupnino plačate po predračunu ali na Paypal.

Naročilo, ki presega vrednost 29€ vam dostavimo brezplačno.

Zavrnitev naročila
Trgovina in storitve MedjamatMatic Medja s.p., Planina 3, 4000 Kranj lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo potrjeno, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, naročilo zavrne.

Plačilni pogoji
Plačilo je možno:vklopi razum zahtevaj racun

  • Z gotovino ob prevzemu
  • Plačilo po predračunu
  • Z elektronskim plačilnim sistemom Paypal

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Cene
Vse cene v spletni trgovini ne vsebujejo DDV, saj upravljalec trgovine ni davčni zavezanec.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu “Potrjeno”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Vračilo ali zamenjava blaga
Že kupljeno blago lahko stranka pošlje nazaj in zamenjali ga bomo za drugo blago. V kolikor pride do razlike v vrednosti blaga – razliko vrnemo (če je vrednost blaga nižja od prvotno naročenega) oziroma je potrebno doplačilo (če je vrednost zamenjanega blaga višja od prvotno naročenega).

Strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec.

Kupcu pripada pravica, da v 14. dneh sporoči podjetju, da odstopa od pogodbe, izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu nas mora kupec pisno obvestiti in sicer na kontaktni e-mail naslov tiho@tiho.si, vrniti pa v 30. dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Artikli morajo biti nerabljeni, neodprti, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom.

Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.